Gå til innhold

 Levering på døren! Shop online for over 1500,- og få gratis frakt!

Q&A for varer kjøpt i butikk

Her finner du svar på spørsmål rundt varer kjøpt i butikker som er midlertidig stengt.

1. Hva gjør jeg nå som dere har midlertidig stengt og jeg vil bytte en vare jeg har kjøpt hos dere?

Våre butikker er midlertidig stengt pga Covid-19.

Når butikkene åpner igjen vil du få byttet varene dine selv om returdato er utgått fra kjøp som er gjennomført i fra mars måned.

2. Jeg har gavekort eller tilgodelapp som går ut på dato i perioden dere har stengt. Hva gjør jeg?

Gyldighetsdatoen på din tilgodelapp/gavekort utvides med 3 måneder slik at det er gyldig.

3. Hva gjør jeg nå som dere har midlertidig stengt butikkene og jeg vil returnere en vare jeg har kjøpt hos dere?

 Våre butikker er midlertidig stengt pga Covid-19.

Når butikkene åpner igjen vil du få returnert varene dine selv om returdato er utgått fra kjøp som er gjennomført i fra mars måned. Det vil si vi tilbyr åpen retur frem til butikkene åpner igjen og 14 dager etter dette.

4. Hva gjør jeg nå som dere er midlertidig stengt og jeg vil reklamere på en vare jeg har kjøp hos dere?

Våre butikker er midlertidig stengt pga Covid-19.

Når butikkene åpner igjen, hjelper vi deg gjerne med reklamasjonen du har.

Har du kjøpt varer i vår nettbutikk finner du retningslinjer her.