Gå til innhold
KundeserviceFinn butikkKundeklubb
BLI MEDLEM I VÅR KUNDEKLUBB
RASK LEVERING 30 DAGERS RETURRETT GRATIS RETUR

Medlemstilbud på belter

Logg inn på "Min side" for å se rabattkode til medlemstilbud

Retur, bytte og reklamasjon

Det skal være lett å returnere, bytte eller reklamere på en vare kjøpt hos boysofeurope.no. Vi hjelper deg selvfølgelig.

Hvis du har spørsmål om returen din, vennligst kontakt oss på kundeservice@boysofeurope.no.

 

Vi tilbyr 30 dagers åpent kjøp fra ordren er mottatt, det gjelder på både salgsvarer og nyheter. Returkostnaden tar vi oss av.

Varene må returneres i samme stand som de ble mottatt. Dersom en ordre ikke returneres i henhold til returkriteriene nedenfor, står vi ikke ansvarlig for refusjon. Møter ikke din returnerte vare disse kriteriene, blir pakken sendt tilbake til deg. 

 

Kriterier for retur

  • Varene må returneres til vårt lager innen 30 dager fra mottatt ordre.
  • Varene må ikke være brukt, endret eller vasket, samt at merkelapper som hang-tags og prisetiketter ikke må være fjernet fra produktet.
  • Sko skal returneres i samme eske som de kom i. 
  • Badetøy og undertøy kan ikke byttes i butikk, og må sendes tilbake til lageret vårt. Beskyttelsesplasten på badetøy og undertøy må være intakt, og vi ber om at dette prøves utenpå rent undertøy. For retur av undertøy skal ikke emballasjen være brutt. 

Retur – slik gjør du det enkelt

  1. Fyll ut returskjemaet – Husk riktig antall for hver vare.
  2. Pakk varen(e) godt – Legg ved returskjemaet.
  3. Fest returetiketten – Sørg for at den gamle fraktlappen ikke er synlig.
  4. Lever pakken hos PostNord – Returer må leveres til et PostNord utleveringssted (ikke Porterbuddy, Posten Norge eller PostNord pakkeboks). Be om kvittering!
  5. Tilbakebetaling – Behandles innen 3–10 dager etter mottak. Beløpet refunderes til samme kort/konto. Fakturakunder får kredittnota fra Riverty.

🔹 Fraktkostnader refunderes ikke.
🔹 Retur med annet fraktselskap skjer på eget ansvar. 

 

Reklamasjon - slik gjør du

Ønsker du å reklamere på en vare du har kjøpt på boysofeurope.no ber vi deg ta kontakt med kundeservice på kundeservice@boysofeurope.no. Dette gjelder defekte varer, varer som har blitt skadet under transport, mangelfull levering eller feil vare levert. Hos Kundeservice vil vi hjelpe deg videre med reklamasjonen din.

Tilbakebetaling

Tilbakebetalingen vil skje etter varen er mottatt av oss og kontrollert for mangler. Betalingen utføres til det samme kortet og kortnummeret som betalingen ble utført fra. Det vil ta mellom 3 – 10 virkedager før tilbakebetalingen er inne på kortet. Dette gjelder både bruk av Visa, Mastercard og Vipps.
Les mer om angrerett

 

Bytte av vare kjøpt i nettbutikken

  • Du kan bytte varen i din nærmeste Boys of Europe butikk
  • Ved bytting av vare i butikk kan du bytte til en annen vare med samme verdi eller i en dyrere vare. Det er ikke mulig å bytte til en rimeligere vare. 
  • Vi gir ikke ut kontanter eller gavekort ved bytte i butikk
  • Vis til din ordrebekreftelse som kom på e-post ved kjøp eller logg inn på "min side" og se om du har kjøpet lagret der
  • Om du sender varen i retur til vårt nettlager vil du få pengene tilbake. Om du vil ha ny vare eller størrelse, må det legges inn en ny bestilling når du selv ønsker det. 

Bytte av vare kjøpt fysisk i butikk

  • Ved bytte gjelder det som står på kvitteringen du får etter kjøp i butikk
  • 30 dagers returrett på alle ordinære varer
  • Salgsvarer kan byttes innen 30 dager, men kun til en annen vare
  • Varer kjøpt i butikk kan ikke returneres til nettbutikken
  • Reklamasjoner kjøpt fysisk i butikk må vurderes i butikk mot kjøpsbevis