Gå til innhold
KundeserviceFinn butikkKundeklubb
BLI MEDLEM I VÅR KUNDEKLUBB
RASK LEVERING 30 DAGERS RETURRETT GRATIS RETUR

MØT VÅRE ANSATTE

Jonas, Butikkselger hos Boys of Europe Strømmen

Jonas jobber i en 10% stilling og har jobbet i Boys of Europe siden 2022. Han hadde aldri jobbet i klesbutikk før, men søkte stilling hos Boys of Europe da han studerer salg og en deltidsjobb i klesbutikk er veldig relevant for hans studie. Jonas forteller om en sosial utvikling siden han startet i jobben i Boys of Europe.

«Jeg trives på jobb på grunn av miljøet og kollegene mine,» forteller Jonas. «Det å jobbe med mennesker er givende, og en dag på jobb er aldri lik en annen.» Jonas forteller også om god oppfølging, og forteller han har hatt en personlig utvikling der han har utfordret seg selv og mestret ting han tidligere ikke var så komfortabel med. 

 

 

Semira, Butikkleder hos Boys of Europe Stovner

Semira startet i en liten stillingsprosent hos Boys of Europe Gunerius i 2013, og har deretter hatt høyere stillingsprosent og mer ansvar som Butikkselger, før hun tok steget og ble Butikkleder i 2018. Hun startet i Boys of Europe som en jobb ved siden av skole, og har blitt fordi det er en hyggelig atmosfære i Boys of Europe, en trygg arbeidsplass, og joviale kolleger.

«Satser du, så satser de. Jeg føler jeg har blitt satset på her,» forteller Semira. «Jeg ser også at flere tidligere ansatte kommer tilbake igjen il Boys of Europe – på grunn av det gode miljøet.»

 

Christopher, Butikkselger hos Boys of Europe Sandvika storsenter

Christopher har jobbet i Boys of Europe siden 2021. Han startet i en 10% stilling, og jobber i dag som 80% Butikkselger.

«VOICE er flinke til å utvikle sine ansatte og legger inn ressurser for å utvikle,» sier Christopher. Han påpeker at det er mange muligheter internt da det er mange butikker fordelt på de 3 kjedene. «Jeg trives også godt med å møte så mange nye mennesker og høre forskjellige historier, samtidig som jeg pusher megselv på både salg og kundeservice.»

Christopher beskriver kulturen i Boys of Europe som et sted med god energi og trygghet.

Mohammad Fares_BoE_Portrett.jpg

Moa, Butikkselger hos Boys of Europe Metro

Moa har jobbet i Boys of Europe siden 2020. Han hadde hørt fine ting om butikken fra en venninne og søkte derfor sommerjobb hos nettopp Boys of Europe Metro. Sommerjobben resulterte i den faste deltidsstillingen han har i dag.

«Jeg trives i jobben hos Boys of Europe fordi jeg har mange blide og gode kunder, og det er et godt arbeidsmiljø her,» forteller Moa. «Jeg ble godt tatt imot da jeg startet i jobben, og fikk god opplæring og oppfølging videre. Jeg er mye tryggere i jobben min, og på et helt annet nivå som Butikkselger nå enn da jeg startet her.»

Moa trekker frem at man som ansatt i Boys of Europe blir en del av et inkluderende arbeidsmiljø. Man får den opplæringen man trenger, får ansvar og muligheter til å påvirke jobben sin, og føler at man er en del av det store bildet som ansatt. Kulturen er preget av åpen kommunikasjon, at det er enkelt å komme med innspill, og en flat struktur.

Audun Caspersen_BoE_Portrett.jpg

Audun, Butikkleder hos Boys of Europe Tveita

Audun har vært ansatt i Boys of Europe siden 2010, og har hatt flere forskjellige roller. Han startet som deltidsansatt mens han studerte, og fikk deretter muligheten som vikarierende Butikkleder i 6 måneder, før han fikk fast stilling som Butikkleder fra 2014. Han har vært leder i flere av Boys of Europe sine butikker.

«Kundene er det som gjør at jeg trives på jobb,» smiler Audun. «Det å bruke kompetansen min til å hjelpe kunden og gjøre kunden fornøyd er veldig motiverende for meg.»

Audun beskriver kulturen i Boys of Europe som jovial, laidback og hyggelig. Aldri har han følt at han forstyrrer noen når han ringer med et spørsmål, og han får god oppfølging fra ledelsen. Han anbefaler en jobb hos Boys of Europe til alle som liker kontakt med mennesker og som har en sans for klær og mote.

 

Vi spør Moa, Audun, Jonas, Semira og Christopher – hva skiller Boys of Europe fra andre butikker?

«Ansatte som er stolte av merkene vi selger, og som kan mye om produktene.»

«Et bredt spekter av varer som treffer en stor målgruppe, og ikke minst at vi er gode på jeans.»

«Fokus på service og produktkunnskap.»

«Vi har god kundeservice, er imøtekommende, og er en av få kjeder rettet kun mot menn»